niedziela, 6 marca 2016

Czuję wiosnę ;-)

 Dzień dobry, co u Was kochani?!
Czy zdrowi jesteście??  ja trzymam się dzielnie i choroby się mnie nie imają jak na razie przynajmniej :-). Ale wszystkim chorym zdrówka życzę.

Moja koleżanka Julia poprosiła mnie o uszycie motyla, ale nie takiego pierwszego lepszego jaki do głowy przyjdzie.


Jej syn uwielbia oglądać bajki z kanału Baby.tv, bardzo pozytywnie reaguje właśnie na tego konkretnego motylka. Olek miał niedawno urodziny i to był jego wymarzony prezent.
Bardzo spodobał mi się ten pomysł. Choć nie ukrywam, że bałam się, bo jest on dzieckiem o specyficznych potrzebach.


Teraz już wiem, że podoba mu się bardzo. A to cieszy ogromnie.
Zapraszam Was do zajrzenia na jego stronę internetową "Świat Aleksandra" poczytaniu o jego zmaganiach z chorobą i wsparciu go.

 ***

A to kolejny uszytek dla mojej koleżanki, a właściwie jej malutkiej córeczki Lenki.
Radosna chmurka z deszczem tęczowych serc.


Uszyłam ją z myślą o naszym Wyzwaniu w Szufladzie "Deszczowa Piosenka"
Serdeczne zapraszam do zabawy z nami.


Jednak, żeby nie było, że nic dla swoich oczu nie uszyłam, to odświeżyłam kolorystycznie pokój na wiosnę. Są nowe zasłony, nowe jaśki na kanapę i tworzy się kosz z papierowej wikliny. Niewielki zabieg dekoratorski, a jest zupełnie inaczej. Jeszcze kilka kolejnych rzeczy mam w planie do zrobienia. Zobaczymy, czy czasu na wszystko wystarczy. Wszystko szykuje się w takich kolorach:-).




Jeszcze taką malutką rzecz, chcę Wam pokazać, która cieszy i jest bardzo praktyczna. Słoiczek na przyprawy po niewielkich przeróbkach stał się moim igielnikiem :-). Niby nic, kwadrans roboty , a mordeczka się cieszy :-)))))



Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)


18 komentarzy:

  1. Cudowny:-) a ze mam dziecko ktore tez lubi ten kanal wiec wiem oczym mowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny:-) a ze mam dziecko ktore tez lubi ten kanal wiec wiem oczym mowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyle jest przesłodki, a chmureczka po prostu śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylek jest przesliczny:) i chmurka tez jest slodka...pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyl wyszedł rewelacyjny , jest w bajecznie kolorowych kolorach ,co dodaje mu tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieci mają gust, piękne rzeczy muszą się podobać, a ty przenisłaś bajkę do świata realnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motylek i chmurka są przeurocze, bardzo wesołe.
    Igielnik przydałby się, nawet zastanawiałam się dlaczego nie mam żadnego - szpilkom co prawda dobrze jest w pojemniku, ale... 15 minut powiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylek jest rewelacyjny, nie wiem czy jest postacią z bajki, czy nie, mnie się po prostu podoba. Jest uroczy i bardzo energetyczny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och Słoneczko Ty moje, wspaniałego motyla wyczarowałaś!!Jest cudny ! U mnie wszystko dobrze, aczkolwiek jakoś słabo się czułam, ale nie spowodu przeziębienia ale innyc problemów zdrowotnych. A tak Kochana to super jest :* Słonko , ja już szykuję pracę na bloga Szuflady , jak zobaczyłam wyzwanie od razu skojarzyla mi się piosenenka jedna :) Juz nie długo pokażę co wyczaruję ;) Twoja chmureczka jest obłędna :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny motylek bedzie z pewnością udanym prezentem urodzinowym podusią tez sie zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alegres y preciosos todos los trabajos.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby taki motyl wisiał u mnie, również byłabym przeszczęśliwa. Wywołuje uśmiech z marszu. :) Pozostałe drobiazgi również urocze. I coś jest w tym, że te szybkie w wykonaniu drobiazgi cieszą szczególnie. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyl jest prześliczny. Chmurka też śliczna. A dzięki Twojemu słoiczkowi wpadł mi do głowy pewien pomysł, który na pewno zrealizuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Motyl jest prześliczny. Chmurka też śliczna. A dzięki Twojemu słoiczkowi wpadł mi do głowy pewien pomysł, który na pewno zrealizuję!

    OdpowiedzUsuń