piątek, 26 września 2014

Zielone motyle

Witajcie kochane moje, witam nowych obserwatorów, rozgośćcie się u mnie na dobre :-). Dziękuję wszystkim za tak liczne komentarze i nawet nie wiecie jak ogromnie się cieszę, że Czerwony Kapturek i ławeczka tak bardzo się Wam podoba.
Ostatnio się rozchorowałam, jakiś wirus mnie dopadł i rozłożył w łóżku. Przez to tamten tydzień przeleciał mi przez palce, a tyle rzeczy do zrobienia miałam w planie. Teraz trochę nadrobić chcę i wywiązać się z wszystkich zobowiązań. Więc dziś tak szybciutko, bo w końcu nie znajdę czasu na zgłoszenie do wyzwania.
Sutaszowe kolczyki motylki zgłaszam na wyzwanie w szufladzie Zwierzęta.





Jeszcze jedna informacja, po candy został mi Śpioszek, a że z założenia miał być podarowany, więc razem z innymi szyjątkami zapakował się w kopertę i przekazałam go na akcję ,,Kramik Rozmaitości''.

 Informację o tej inicjatywie znalazłam u Julity na blogu Fotorobótki, Was też szczerze zachęcam do wsparcia Hospicjum.

Drogi Artysto!
Domowe Hospicjum dla Dzieci w Gdańsku otwiera Kramik Rozmaitości! 
Chcemy w niecodzienny sposób pomóc nieuleczalnie chorym dzieciom będącym pod opieką  Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza SAC. Naszym najnowszym pomysłem jest utworzenie hospicyjnego Kramiku  Rozmaitości, na którym chcielibyśmy wystawiać i oddawać w zamian za datki, różne wytwory artystyczne, kulinarne i inne.
Twórco, jeśli chciałbyś podzielić się owocami swojego talentu i mógłbyś przekazać nam nieodpłatnie jedno ze swoich dzieł, a tym samym wspomóc akcję, której celem jest zebranie pieniędzy na zakup sprzętu medycznego dla małych pacjentów naszego Hospicjum, koniecznie napisz na k.pawlowska@hospicjum.info! Gwarantujemy świetne samopoczucie po spełnieniu dobrego uczynku i ogromną wdzięczność tych wszystkich dzieci, którym może odmienić to życie :-)
Karolina Pawłowska
Domowe Hospicjum dla Dzieci
Hospicjum im. Ks. Eugeniusza Dutkiewicza SAC
ul. Kopernika 6
80-208 Gdańsk
tel. (58) 34-06-110, kom. 694-470-182
Pozdrawiam cieplutko choć jesiennie :-)

28 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolczyki Kochana zrobilas :))) Powodzenia w wyzwaniu Ci Zycze !!! :)
    A tak poza tym to juz dobrze sie czujesz ??? Mam nadzieje ,ze tak !!! Pozdrawiam Cie Kochana Serdecznie i Zapraszam Cie do mnie na Candy :) noo wkoncu napisalam posta :)))) Mysle ,ze to Dzieki Tobie :) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki szalenie mi się podobają, nawet takie zielone, chociaż dla siebie wybrałabym jednak inny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w wyzwaniu, śliczne kolczyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te kolczyki;)Śpioszek jest czarujący i na pewno szybko znajdzie nowy dom;)
    Zdrówka Ci życzę i powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny gest Honoratko - śliczne motylkowe kolczyki życzę ci powodzenia w wyzwaniu - Buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kolczyki,zrobiłam kiedyś frywolitkowe, bardzo podobne, też we fioletach. A na kramik też posłałam co nieco :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle - czytam Fioletowa żyrafa, to kolczyki widzę we fioletach !
      Sorki, Twoje są zielone, moje były we fioletach :)

      Usuń
  8. Wszechstronnie uzdolniona z Ciebie kobitka :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki są śliczniutkie:))) Świetnie połączyłaś kolorki. Oj zdolna z Ciebie bestyjka;) Życzę powodzenia w wyzwaniu:)
    Honoratko masz złote serduszko:) Szyjątka szybciutko znajdą nowe domki:)
    Życzę zdrówka - mam nadzieję, że czujesz się lepiej. Mnie trzyma już drugi tydzień:( Co się podleczę, to przez tą paskudną pogodę znowu mnie rozbierze i końca nie widać...
    Pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała jesteś :) i sutasz cudny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielone kolczyki pasowałyby do moich zielonych oczu - piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolczyki, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki zachwycające! Takiego motylka chętnie by również przypięła jako broszkę.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Honoratko, masz wielkie serducho!
    A do tego zlote raczki. Bo kolczyki sa sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki są śliczne. Życzę zdrówka bo te paskudne jesienne wirusy zaczęły harce na dobre, u nas też już się zadomowiły. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne motylki. Wykonanie perfekcyjne.
    Dzięki Twojej zachęcie z przyjemnością wesprę Hospicjum.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. urokliwe latacze
    i akcja zbożna, chwała ci! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo dobre serduszko Honoratko! Ja też uważam że trzeba pomagać.
    Twoje zielone motyle są fantastyczne, jakoś tak powiało wiosną!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te kolczyki. Na przekór jesiennej pogodzie :) I dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne maleństwa....życzę powodzenia w wyzwaniu i dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, co za uzdolniona kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  22. motylki sliczne;))) a spioszek z candy widze,ze przyczynił sie w akcji "kramik rozmaitosci" super pomysł;))wazne kazde wsparcie;)))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolczykowe motylki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Slicznw motyle. Ta soczysta zielen...mniam

    OdpowiedzUsuń