środa, 13 maja 2015

Komunijnie prezenty

Witajcie kochani, znowu trzynasty w kalendarzu ;-). Ale dziś piękna pogoda, pachnie wiosną, kwitnącymi kwiatami i świeżo ściętą trawą.
Dziś przybywam pokazać laleczkę w spokojnych pastelach, bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów.






W rączce serduszko z moim pierwszym transferem, naumiałam się tego w jedno przedpołudnie, trudne nie jest, ale doświadczenia nabrać trzeba.



Do naszego szufladowego magazynu z myślą o Pierwszej Komunii Świętej przygotowałam opaskę i spinki zdobione kwiatami kanzashi.




Chcę Was, a właściwie Wasze pociechy zachęcić do udziału w nowej edycji szufladowego  konkursu dla najmłodszych, czyli Małych Szufladkach. Tym razem tworzymy  "Motyle".




Pozdrawiam wszystkich ciepło i wiosennie :-).




19 komentarzy:

  1. Genialne ozdoby kanzashi ♥ Super się prezentują :) Bardzo fajnie prezentują się motylki zrobione przez Pawła, są tak pozytywnie kolorowe. A zrobiony breloczek przez Amelkę też świetny :)
    Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala piękna :) kolorki mam świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Honoratko
    z zasadzie to powinnam kopiować poprzednie komentarze, bo nic się nie zmieniło, lala jak zawsze cudna! :)

    a wstążeczkowe ozdoby piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala jest cudna :-). Oczywiście spinki i opaska perfekcyjna, a praca Amelki radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaska piękna, no a lala cudo! Świetne połączenie kolorów, a te oczy...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala jest śliczna. Kwiatuszki prezentują się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to jeden z tych momentów, gdy do kompletu brakuje mi dziewczynki :-). Prawdziwa elegantka z tej laleczki. Jak zwykle wszystko pięknie dobrałaś - materiały i kolory, buciki są świetne :-)
    Komunijna opaska - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Laleczka jest prześłiczna. Zadbałaś o każdy szczegół. Jak wyżej, żałuję, że ja tylko chłopców mam. Piękna, pięŻna i jeszcze raz piękna.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała lala, jaka dopracowana. Ja równiez lubie taki zestaw kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Honoratko laleczka wyszła ślicznie , motylki dzieciaków rewelacja zdolniachy z nich . A transfer świetny , zdradź tajemnice czym go robiłas bo wyszedł genialnie !! oczywiście spineczki i opaska z kanzashi również bardzo mi się spodobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu robiłam go olejkiem lawendowym, kilka razy mi nie wyszło, ale za nastym razem doszłam do ładu i nie rozpływał mi się już napis.

      Usuń
  11. Lala jest obłędna :) ma taka śliczna buźkę, transfer super!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalka jest świetne, te detale są urocze.
    Opaska i inne ozdoby do włosów po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Honoratko, slicznosci !!!!! Te kwiatuszki na komunie sa cudowne.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze śliczności poczyniłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda cuda cuda !!! Laleczka boska !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wspaniałe!
    Laleczka podbija serca :))

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna lalka :) jako mała dziewczynka oddałabym wszystko za taką :) fajny pomysł z zachęcaniem najmłodszych do udziału w wyzwaniach :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Laleczka śliczna a te kolorki cudowne!

    OdpowiedzUsuń