piątek, 11 listopada 2016

Już jestem

Witajcie
To już dwa miesiące od ostatniego wpisu. Dla zaskoczonych moją nieobecnością, powiem tylko, że nie zawsze chce się prowadzić bloga, nie zawsze jest też możliwość robienia wpisów.
Październik był dla mnie bardzo smutnym miesiącem. W ciągu jednego tygodnia bezpowrotnie zmieniło się życie wielu bliskich mi osób, moje też, bo osób które pożegnałam już nie będę spotykać na ulicy, żartować czy choć wymieniać przyjacielskie "Cześć" czy "Dzień dobry". Przykro bardzo i tylko czas pozwoli przywyknąć do pustki jaką pozostawili po sobie.
Ostatnio również mój komputer postanowił pokazać, że już swoje wysłużył i czas na wymianę sprzętu. Już działam na nowiutkim monitorze, teraz to 24 cale bardzo przyjemnej współpracy :-).

Oczywiście to, że nie zamieszczałam wpisów na bloggerze wcale nie znaczyło, że nic twórczego się u mnie nie dzieje, na Facebooku i nawet Instagramie zawsze jestem bardziej na bieżąco, tam pokazałam kilka prac jakie wykonałam, a tutaj będę je Wam przybliżać w najbliższych dniach.

W Szufladzie jak co miesiąc mamy Wyzwanie dla kreatywnych, obecnie trwa zabawa pod hasłem "Ciemno wszędzie..." Moją inspiracją są kolczyki skrzydła z glinki polimerowej.




Na wcześniejsze wyzwanie przygotowałam kolorową broszkę, z koralikami, glinką polimerową, filcem, zaproponowałyśmy fajne zestawienie kolorystyczne, więc można było kreatywnie poszaleć.


Nie pokazałam też moich wcześniejszych inspiracji czyli wyplatanych koszyków, jeden zrobiłam z papierowej wikliny. Oj bardzo dużo tych rureczek na skręcałam, bo chciałam żeby kosz był mocny i jednolicie jasny, dlatego użyłam zwykłego papieru do drukarki.


Zabrałam się również za zrobienie kosza ze sznurka z rdzeniem, ten prułam kilka razy i robiłam na nowo, a to innym ściegiem a to innym szydełkiem, wyszedł taki i jestem bardzo zadowolona z niego 

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :-)


5 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię, bo ja też w październiku poniosłam bardzo bolesną stratę.
    Dobrze, że już jesteś i pokazujesz znów swoje wszechstronne, fantastyczne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Ty zawsze pracujesz i masz tyle roboty i jeszcze takie nieszczęście. Całuję i ściskam Ciebie mocno !

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie współczuję... Jednak prace są fantastyczne! Często praca pozwala daje zapomnienie i ukojenie - tego Ci życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mamy i smutne momenty w życiu. Ale czas leczy rany.
    Piękne prace 😀

    OdpowiedzUsuń