niedziela, 29 stycznia 2017

Muzycznie

Witajcie
Dopadły nas choroby, od ponad dwóch tygodni leżymy w łóżkach, znaczy moje dzieci leżą, bo ja to tak okazjonalnie. Kto jest mamą ten wie, że mamy nie mogą chorować. Prawdę mówiąc to już odczuwam zmęczenie tą sytuacją. Córka skończyła brać antybiotyk i sterydy na jej okropny kaszel. Syn zapewne jutro dostanie od lekarza antybiotyk i wziewy, bo oprócz kaszlu zaczęło go boleć ucho.
Właśnie zaczęliśmy ferie, nie będą raczej wesołe i wyjazd na narty się pewnie nie odbędzie. Dopadła mnie chandra. Urodziny z grypą w łóżku, kolejny rok przybył i kolejne siwe włosy.

Z początkiem miesiąca w Szufladzie rozpoczęliśmy pierwsze w tym roku Wyzwanie. Tym razem jego tematem jest "Muzyka". U Edytki z bloga Świat decoupage kupiłam prawie w ostatniej chwili serwetki, na które już od dawna miałam pomysł.
Wyszedł mi taki oto chustecznik, mój pierwszy jaki kiedykolwiek robiłam.




Pozdrawiam wszystkich serdecznie i z całego serca dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze.


9 komentarzy:

  1. Cudny chustecznik, przepiękny! Piękne też zdjęcia zrobiłaś! Szybkiego powrotu do zdrowia i formy Wam życzę! Też tak mam, że choroby dopadają w najmniej odpowiednim momencie, niestety... Na szczęście kiedyś mijają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny chustecznik, w dodatku w ślicznej scenerii:) Życzę zdrowia Wam wszystkim:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny chustecznik i "niestety" pewnie się przydaje. Motyw klawiatury cudny i bardzo ładnie go wyeksponowałaś. Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę dla Wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny chustecznik. Zdjęcia super, fajna kompozycja, wszystko do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały!
    zdrówka dużo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny chustecznik.
    Chandra to nic dziwnego na zime. U nas leje juz caly dzien...Szarowa !!!! Nie moge sie zebrac a tu juz chwilka i musze do pracy...O Jezu...To bedzie ciezkie popoludnie....
    Zycze zdrowia i mino wszystko pozytywnych mysli.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń