środa, 19 kwietnia 2017

Papierowe bonsai

Witajcie

Są projekty, które długo czekają na realizację. Tak właśnie było z tym drzewkiem.


Stare książki z brakującymi, zniszczonymi kartkami dostałam z biblioteki, jeszcze w tamtym roku. Tym samym zapas kwaśnego papieru mam na kilka lat ;-).


Listki wycięłam dziurkaczem ozdobnym.


W otoczeniu kul temari tworzy bardzo japoński klimat.



 A dla mojej szufladowej koleżanki Visell przygotowałam takie oto prezenty w ramach wymianki, jaką zrobiłyśmy między sobą, co jeszcze jej podarowałam i co ja otrzymałam możecie zobaczyć w
Szufladzie 



Serdecznie pozdrawiam wszystkich :-) 


17 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem drzewka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drzewko fantastyczne, a wymianka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe drzewko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Papierowe drzewko ? Nigdy nie przyszło by mi do głowy ! Brawo za kreatywność , wygląda ciekawie i dostojnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to drzewko, wygląda jak złote !:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ efektowne drzewko! Ja także myślałam, że złote :)
    Piękne również kule :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł i wykonanie bardzo oryginalne drzewko.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej... zatkało mnie! Cudowna, pomysłowa praca!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne bonsai "urosłąś" ;D
    niesamowity pomysł!

    i ta kociowa kosmetyczka...cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To drzewo to cudo po prostu, wygląda przepięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne drzewko! Uwielbiam tworzyć w papierze i wiele dzieł już widziałam ale to mocno przykuwa uwagę!

    OdpowiedzUsuń