czwartek, 18 maja 2017

Szydełkowo

Witajcie
Szydełko to jest takie cudowne ustrojstwo, że można je zabrać ze sobą wszędzie. Ten kto go wymyślił powinien dostać jakąś super nagrodę w kategorii "zabijanie czasu" :-))). W zasadzie to już w nawyk mi weszło, że jak gdzieś dalej jadę, albo idę do lekarza i wiem, że będę musiała tkwić tam długo to jakieś szydełko, kordonek, czy włóczka w torebce mojej muszą się znaleźć.

Powstały u mnie proste w wykonaniu, ale bardzo fajne bransoletki szydełkowe, oczywiście z myślą o "Cyklicznym szydełku" na blogu DIY.


Fioletowa dla mojej córci, koralikowe kwiatuszki są zrobione przez nią.
Zrobiłam ją z Alize bella.

Turkusowa jest moja, bo mam chyba wszystko turkusowe :-))) Bluzki, sukienki, gumki do włosów,  trampki, a nawet pokój mam z turkusowymi dodatkami. Ale nie mam pojęcia jak nazywa się ta włóczka z której ją wykonałam, to na pewno bawełniana włóczka, etykietę gdzieś mam, ale schowałam ją bardzo dobrze, tak dobrze, że nie mogę jej znaleźć ;-)



Bransoletki posyłam do "Cyklicznego szydełka"





Pozostając w temacie szydełkowym to zrobiłam już dwie bombki. Nie jest to żart ;-), bo jak policzyłam święta za siedem miesięcy, akurat jak dwie na miesiąc zrobię to do Bożego Narodzenia komplet będzie jak znalazł, suszenie ich jest teraz super, bo szybko i pięknie na słoneczku "dochodzą" ;-). Wiem też, że tuż przed świętami mój syn idzie na trochę do szpitala i pewnie wtedy nie będę miała czasu pomyśleć o jakichkolwiek ozdobach.
Wzór na te bombki pochodzi od Handmade by Siwa, która nazwała je bardzo wdzięcznie - "Honoratki" :-), to dla mnie poniekąd zobowiązanie ;-)
Wzór na obydwóch ten sam, kordonek nowosolski, tylko użyłam różnych szydełek, do czerwca podumam jakiej wielkości będą lepsze.


Serdecznie wszystkich pozdrawiam :-)


8 komentarzy:

  1. bombki powaliły mnie na kolana, cudne są aż zaczynam Ci zazdrościc

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace Honoratko :) A te bransoletki to super odskocznia od zwykłych, w takiej miękkiej wersji to jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne bransoletki jak i Honoratki :)))))) Tak sobie mysle ,ze to na prawde dobra mysl , tak zaczac robic je :))) Dziekuje Kochana za linka :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super bransoletki :) to chyba jedyny element biżuterii, który kocham niezmiennie od lat ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki super! Wyglądają uroczo. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka.
    Ah no a bombeczki przepiekne!
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od razu zwracam uwagę na bransoletki a te są urocze , nie pomyślałabym , że takie też można zrobić :)
    Bardzo dziewczęce :-)

    OdpowiedzUsuń