środa, 4 października 2017

Piórka z materiału - tutorial

Witajcie
Przygotowałam dla Was kursik na piórka z materiału :-)


Potrzebne nam będą:
-kolorowa tkanina
-drucik, niezbyt gruby i nieco giętki, ja użyłam miedzianego o grubości 1mm
-igła i nici
-nożyce
-farbki akrylowe i pędzelki z twardym włosiem.


Z tkaniny wycinamy dwa jednakowe prostokąty

Składamy je do siebie lewymi stronami, w środek wkładamy drucik, który musi być nieco krótszy niż tkaninowe prostokąty

Tkaniny zszywamy ze sobą przez obszycie na okrętkę drucika, szyjemy gęsto.


Obszyty drucik jest stosiną, tkaninę obcinamy nadając kształt pióra.

Wyciągamy nitki osnowy.


Teraz wystarczy już tylko pomalować według własnego pomysłu.

Gotowe :-)


Tak przygotowane piórka możecie wykorzystać jako ozdoba łapacza snów, czy przywieszka do torebki :-)

Ten kursik znajdziecie również na blogu DIY - zrób to sam przygotowałam go w ramach możliwości gościnnego występu jaką miałam po zdobyciu wyróżnienia w Wyzwaniu na blogu DIY :-)


Pozdrawiam wszystkich cieplutko :-)


16 komentarzy:

  1. Rewelacja !!! Bardzo fajny kursik ;-) Twoja pomysłowość i talent idą w parze ;-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle. Zawsze się zastanawiałam jak to można zrobić a tu masz. super dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny i kursik i efekt:)
    na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny efekt! Świetne muszę sama spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne, nigdy nie widziałam takiego poradnika, na pewno zapamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny brelok :) Piórka skradły moje serce, muszę skorzystac z twojego tutka jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Zapisuję sobie tutorial. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny tutorial i wspaniały brelok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurs :) Piórka łatwe w wykonaniu, na pewno kiedyś skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne :) Dziękuję, że się podzieliłaś takim fajnym pomysłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń