poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Urodzinowe rozdanie

Witajcie
Dokładnie pięć lat temu założyłam ten blog. Początkowo nie miałam pomysłu na jego nazwę, a co zabawniejsze miałam tylko kilka prac i wcale nie najlepsze ich zdjęcia. Zastanawiałam się wtedy co będę tu pokazywać,  jak skończą się przygotowane prace ;-)

Tak właśnie było, a dziś umiem tak wiele, ale też jeszcze wiele nauki przede mną.
Bardzo Wam wszystkim dziękuję, za obecność i motywowanie mnie.


Chcę podarować komuś taką frywolitkową zakładkę do książki.


Co trzeba zrobić, aby ja otrzymać?!
1.Napisać w komentarzu pod tym postem, że bierzecie udział... i to przede wszystkim :-), to wystarczy.
2. Miło mi będzie jeśli zaczniecie obserwować mój blog i polubicie facebookowy fanpage.
3. Miło mi również będzie jeśli wstawicie przygotowany baner candy na pasek boczny swojego bloga.

Zabawa trwa równocześnie na Facebooku co podwaja szanse wygranej.
Zgłoszenia do 28 kwietnia do północy.
Nagrodę wysyłam na terenie Unii Europejskiej.
Zakładkę, na życzenie, mogę wykonać w innym kolorze.



Serdecznie pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Biorę udział gratuluję banerek chętnie wstawię jak będę miała komputer. 😏 Niestety chwilowo tylko telefon do dyspozycji a tu mnie to przerasta. Pozdrawiam i obyś dalej w tym tempie i w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wielu pomyślnych lat spędzonych w blogosferze. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee ten czas leci :)) Ciesze sie baardzo ,ze mialam to szczescie i Cie poznalam !!! Jestes Skarbnica Pomyslow :))) Cuuudownie dopieszczone ,zadbane o kazdy szczegolik prace tworzysz !!! Uwielbiam !!! :)) Wszystkiego Najlepszego Kochana z okazji urodzin bloga i Zycze Ci jeszcze wieeele nastepnych Tworczych lat !!!! :)) Z przyjemnoscia przylaczam sie do zabawy u Ciebie Kochana !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zyczę kolejnych pięknych i twórczych lat :) ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne urodziny! Życzę kolejnych, wspanaiałych i twórczych lat :). Podziwiam od zawsze Twoje frywolitki więc nieśmiało zgłaszam się do zabawy :). Obserwatorem już jestem, banerk zamieściłam u siebie, zaraz zajrzę na FB :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat w blogowym świecie życzę :) Staję w kolejce do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego jeszcze raz :) Podwajam swoje szanse i tez tutaj : biore udzial :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział! Podziwiam frywolitkowe cudeńka całym serduchem! Piękne prace tworzysz!

    OdpowiedzUsuń