środa, 9 października 2019

Mchem otulona

Witajcie
To już poczułam jesień, ostatnie dni takie zimne i wietrzne są. Mnie oczywiście wróciła energia po lecie, bo dla mnie upalne lato mogłoby nie istnieć, lubię jak jest chłodno, nawet deszczowo. Dwa dni nocnych przymrozków po -4 stopnie sprawiło, że ogródek wygląda jak wygląda, ale zasadziłam już kilkaset cebul szafirków, krokusów, lilii, tulipanów, koron cesarskich i część żonkili (znowu dwie torebki wczoraj kupiłam w sklepie :-D). A od miesiąca mam śliczne, choć niewielkie wrzosowisko. Moje ogródkowe zmagania możecie oglądać na moim drugim istagramowym profilu.
A teraz prezentuję Wam chustę mech


Użyłam tego Kokonka https://kokonki.pl/pl/p/KOKONEK-Szaryblady-fioletbrudny-rozjasny-szary/3607 długość 1300 m, no i nie zmierzyłam gotowej chusty, ale ma około 160 cm szerokości (bez chwostów). Wzór to "Mech" w Internecie, na YouTube znajdziecie co najmniej kilka filmików, w którym objaśniony i pokazany jest sposób wykonania tego wzoru... mnie się marzy poncho mchem zrobione, marzenia to fajna rzecz ;-).


Zakończenie to oczka rakowe.

Wszystkie chusty jakie ostatnio widzieliście pojechały do mojej koleżanki Grejsi i wiem, że jesień już jej nie straszna :-)


Serdecznie pozdrawiam :-)

6 komentarzy:

  1. Cudna jest , ale mnie najbardziej sie podoba ta pastelowa kolorowa. Ciekawa jestem ile czasu Ci zajmuje wydzierganie takiej chusty?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiesz Aniu myślę, że około 20-30 godzin, zależy od wzoru i długości kłębka. No i jest jeszcze to, że u mnie nie ma pomyłek i kombinowania jak to zrobić, żeby nie było tego widać, pruję do miejsca pomyłki choćby nawet było to wiele rzędów, przez to czas pracy znacznie się wydłuża.

      Usuń
    2. To nie mam co startować w tej konkurencji :-) Ja nie potrafię tak długo skupić się na jednej pracy bo mnie nosi :-) W efekcie zrobienie chusty zajmuje mi 2 miesiące :-)

      Usuń
  2. Śliczna, na teraz idealna, choć znów ciepło się zrobiło :)
    A ten stosik razem złożonych naprawdę robi imponujące wrażenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No niesamowita robota!!! Szacun :)

    OdpowiedzUsuń