wtorek, 12 stycznia 2021

Noworoczne uszytki

 Witajcie

Miałam kilka dni wolnego, odpoczęłam sobie i wyspałam się na zaś ;-) Nowy rok przywitałam bez żadnych szczególnych postanowień, może jakieś zrobię od początku lutego...

Jedyne o czym tak naprawdę marzę i do czego dążę, to żeby było spokojnie, nudno nawet, z utartym schematem dnia. W tamtym roku z jednym mężczyzną się rozstałam, jednego pochowałam, no i się też w jednym zakochałam, było dużo emocji. To będzie pamiętny rok.

A dziś przychodzę do Was z najnowszymi uszytkami. 



Bardzo tęskniło mi się do szycia zabawek, dziewczyny z Szuflady motywują mnie tematami nowych konkursów i po to właśnie, aby przygotować inspiracje przysiadłam do maszyny.






I jeszcze symbole szczęścia na nowy rok, oby lepszy.



Serdecznie pozdrawiam :-)


5 komentarzy:

  1. Wspaniałe są Twoje noworoczne uszytki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż nam pozostaje innego jak zaklinać ten Nowy Rok by był lepszy od poprzedniego...!
    Piękne uszytki, króliczek skradł me serce!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne uszytki Ci wyszły. Dama w bereciku wymiata ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovciam twoje uszytki.
    Twój Czerwony kapturek patrzy na mnie z półeczki, może się kiedy jakichś wnuków doczeka ;)
    A Tobie życzę aby ten rok i wszystkie kolejne były pełne miłości.

    OdpowiedzUsuń