niedziela, 21 października 2018

Spotkania

Witajcie
W minione wakacje, było miło i fajnie oprócz tej ulewy ;-D kiedy to Tina znienacka zabrała mnie na małe warsztaty.
Miałam niebywałą okazję poznać Gosię, znaną Wam jako Peninia Art. Dla mnie niesamowite spotkanie, bo właściwie to mieszkamy kilkadziesiąt km od siebie, ja po jednej stronie Sandomierza ona po drugiej. Gosia wiele lat temu założyła Szufladę, czyli ten blog, który w tej chwili tworzę ja i moje koleżanki, które pochodzą z całej Polski od Szczecina aż po Rzeszów, a tu tak bliziutko siebie. Uważam Gosię za jedną z najlepszych scraperek i w ogóle twórczyń, choć ona jest bardzo skromna, dla mnie była to nauka od mistrzów.
Pobawiłyśmy się troszeczkę mix mediami: pasta, stempelki, tekturka, akwarele, mgiełki i jeszcze kilka innych rzeczy :-). Super spotkanie z Tiną, Gosią i Anetą.
Mnie wyszedł taki obrazek na blejtramie:


Pozostając w temacie papieru to przygotowałam garść papierowych koralików, a z nich bransoletkę.


Tutorial jak wykonać takie oto koraliki znajdziecie na blogu DIY



Z blogiem DIY pożegnałam się miesiąc temu po półrocznej współpracy, przyznam, że mam mieszane odczucia, gdzieś w tym wszystkim trochę żałuję, że w ogóle weszłam w taki układ, ale wnioski wyciągnęłam. Poznałam cudowne dziewczyny, ale także mniej pozytywną stronę takiej współpracy. 

Cieplutko pozdrawiam wszystkich.



2 komentarze:

  1. Fantastyczny obrazek, a bransoletka to cudeńko!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek.
    Patrząc na te koraliki, to w życiu nie pomyślałabym, że one są z papieru :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń