poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Dyndadełko

Witajcie
Od dawna fascynowała mnie technika wire wrap, aż w końcu spróbowałam :-)


Zrealizowałam wygrany rabat w sklepie Manzuko i między innymi takie przydaśki kupiłam, czyli miedziane druciki. Zamówienie zrobiłam w piątek rano, a już dziś listonosz przyniósł mi paczuszkę, zatem bardzo szybko, polecam :-)


Technika wymaga niezwykłej staranności i precyzji, ja kilkakrotnie zwijałam i rozwijałam drut.

 Oplatania sporo, raz koło razu, dokładnie równiutko.


Zaplatankę zawinęłam na wzór muszelki ślimaka, a na końcówkę drucika nawlekłam fasetowe kocie oko.
Zrobienie tej zawieszki zajęło mi to kilka godzin, ale dumna jestem z siebie, bo jest nieźle. 



Mój wire wrappingowy wisiorek zgłaszam do Wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na blogu DIY - zrób to sam
 


Pozdrawiam cieplutko :-)


11 komentarzy:

  1. Fantastyczne dyndadełko!
    Technika trudna, ale Sobie świetnie poradziłaś. Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jesteś wielka każda technika się u Ciebie sprawdza. Wisior jest przepiękny, a drucik układa się tak równiutko. Śliczna praca. Też się do tej techniki przymierzam, ale na razie się przyglądam. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż to pracy! Ale efekt niesamowity, wynagradza wszystko! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. O Matko... POdziwiam cie za cierpliwosc. Ale sie oplacilo, bo wisiorek przepiekny.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, ciągle próbujesz czegoś nowego. Podziwiam! Bardzo ładny wisiorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świwetnie! Brawa za cierpliwość.. Fajnie też że udały się zakupy :)
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszlo;) Bardzo fajny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany! ale precyzyjna robota! szacun. wyszło wyjątkowo i jakoś tak 'egzotycznie' ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne to Twoje dyndadełko, bardzo ciekawa technika - tego muszę kiedyś sama spróbować - szalenie mi się podoba :-) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu DIY - Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń