niedziela, 13 sierpnia 2017

Tropikalny las

Witajcie
Ogromnie spodobały mi się te koraliki super duo, kolor khaki, ale nie jest jednolity, urzekła mnie ich faktura, kojarzy mi się z tropikalnym lasem.


W pierwszej wersji miała powstać bransoletka z sześciu super duo w rzędzie, ale opakowane nie wystarczyło, zaczęłam więc dorabiać przedłużenie z czarnych koralików toho w rozmiarze 8. Zrobiłam je z jednej strony i we wplataniu nici w bransoletkę coś poszło nie tak i pękła nić, a tym samym i cała bransoletka...to mi się nie zdarzyło. Używam nici One G i są bardzo mocne, nie sposób ich przerwać, a tu taki niefart. No mogłam je wiązać i kombinować, ale to bez sensu, bo co będzie jak mi się bransoletka na środku ulicy rozsypie.


A zatem rozpoczęłam wszystko od nowa.


I zrobiłam już węższą, koralików wystarczyło, zostało zaledwie kilka sztuk.





 Oczywiście liść monstery musi być ;-) ..mam ich jeszcze trochę :-D.


Moją tropikalna bransoletkę posyłam o wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na blog DIY - zrób to sam


Serdecznie pozdrawiam :-)



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i ciekawa bransoletka. Jest super. Szkoda, że musiałaś dwa razy robić tę samą pracę, ale nie ma tego złego. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie te koraliki wyglądają. Szkoda pierwszej wersji, ale efekt końcowy również jest fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Niesamowite jak proste wzory potrafią być eleganckie. Piękna bransoletka. Dziękuje za udział w zabawie ZRÓB/ZAŁÓŻ/ZACHWYCAJ
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten kolor, bransoletka pięknie wygląda na ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka! Mnie się kojarzy z oliwkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko zgrałaś- ta zawieszka listek- ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe koraliki, super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszła - ta druga wersja chyba nawet bardziej mi się podoba, szkoda że musiałaś przerabiać, ale teraz jest super.
    Dziękuję za wspólną biżuteryjną zabawę - Inka-art/DT DIY :-)

    OdpowiedzUsuń