czwartek, 31 sierpnia 2017

Motylek

Witajcie
Moja siostrzyczka kiedyś zrobiła pięknego motylka z koralików, ależ on mi się podobał, wtedy jeszcze nie miałam pojęcia o koralikowaniu i o tym jak to zrobić i chyba nawet bloga jeszcze nie miałam, ale o swoim motylku marzyłam od dawna. Jej motylka możecie podziwiać tu (klik), a ostatnio do blogowej społeczności dołączyła moja córka na której blog zapraszam wszystkich z całego serca tu (klik).

Mój motylek zrobiony jest na wzór Rusałki Admirała czyli bardzo popularnego w Polsce motylka.



Mnie udało się uchwycić go gdy pałaszował roztrzaskaną gruszkę w trawie.



 Początkowo miałam zamiar zrobić go na nici, ale motyl jest kilku kolorowy i jak widzicie ten sam element zrobiony nicią i żyłką całkowicie się różni. Użyłam żyłki wędkarskiej, tej najmniejszej o grubości 0,1 mm, a koraliki to maleńkie toho w rozmiarze 15.





Po około ośmiu godzinach szycia był gotowy :-)


Jak na razie motylka zaczepiłam przy torebce, ale najprawdopodobniej chłodną jesienią przyczepię go do poły płaszcza, jak broszkę :-). 

 


Pomarańczowo - czerwone koraliki są transparentne i pięknie błyszczą w słońcu.


Moją motylkową zawieszkę posyłam do Wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na blogu DIY - zrób to sam. Nie wiem tylko na ile taka zawieszka kwalifikuje się jako biżuteria :-)


Motylka zgłaszam także do cyklicznej zabawy u Danutki, bo właściwie to po to minionej nocy nie spałam, żeby zdążyć go zgłosić. Kocham motyle i nie mogłam nie zrobić czegoś do uskrzydlonej zabawy.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)



23 komentarze:

  1. Myślałam, że prawdziwy :)
    Cudo !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo! Ależ on cudny! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł. Motylek uroczy . Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ależ to piękne! Cudowny ten brelok motylowy! Jestem absolutnie zachwycona. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo świata ! Jest zachwycający, idealnie udało Ci się koralikami oddać urok prawdziwego motyla. Świetnie dobrałaś kolory i to precyzyjne wykonanie :)
    Powodzenia w wyzwaniu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło matko,Honorciu ale masz wejście po tej przerwie.
    Motyl rewelacyjny,tu nie trzeba dużo słów,bo widać wszystko jak na dłoni,jaka zdolna bestyjka jesteś .
    Dziękuję za udział w zabawie i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyl rapiera dech w piersiach , jest rewelacyjny :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, no po prostu brak mi słów, jest cudny, wspaniały i przepiękny. Piękna praca. Pozdrawiam i podziwiam nadal :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny motyl.
    Cudeńko.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie zjawiskowa praca!!!! Wielkie dzięki za udział w zabawie na blogu DIY i kolejny fantastyczny projekt:-) Inka-art DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyl super wykorzystanie jako brelok do torebki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny motylek pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty to robisz, że każda Twoja praca jest tak piękna? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDNY!!! Marzy mi się taka umiejętność :)
    Jestem pełna podziwu dla precyzji w wykonaniu pracy
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń