czwartek, 17 sierpnia 2017

Kokardka

Witajcie
Dziś prezentuję Wam urokliwą i dziewczęcą kokardeczkę koralikową, którą przyczepiłam do opaski. Córka nauczyła mnie ją robić. Policzyłam użyte koraliki i jak się okazuje to peyotem wplotłam w nią  440 koralików toho w rozmiarze 11. Nie wygląda na tyle...ale sporo czasu trzeba, aby to wszystko połączyć ze sobą.



Kokardka składa się z dwóch elementów w kształcie rąbów i paseczka, który je ściska i nadaje ostateczny kształt




Córka świetnie sprawdza się w roli modelki :-)


A opaskę podarowałam mojej malutkiej siostrzenicy Ani.



Oczywiście opaska z kokardką leci na blog DIY - zrób to sam do Wakacyjnej zabawy biżuteryjnej.


Serdecznie pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. Pomysł super! Kokardka wygląda prześliczne i dziewczęco 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka;) Siostrzenica musi byc zachwycona;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna opaska! Piękna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokardka i cała opaska wyglądają uroczo, ale ilość koralików, które wplotłaś mnie skutecznie powstrzymuje, by kiedykolwiek wykonać coś podobnego^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę i kolejna ślicznotka - cudowna, słodziutka i bardzo dziewczęca. Ależ Ci to wszystko sprawnie idzie - jestem pod wrażeniem
    pracowitości, talentu i pomysłowości. Dziękuję za wspólną biżuteryjną zabawę i życzę powodzenia :-) Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń