piątek, 28 grudnia 2018

Soczysta portmonetka

Witajcie
Kiedyś zrobiłam już podobną portmonetkę, ale z różyczką.
Arbuzy to ostatnio ulubiony motyw mojej córki. Sama zrobiła projekt na podstawie ukośnikowej bransoletki według schematu Tanja Lubov mnie nie pozostało nic innego jak nabrać sekwencję koralików i przerobić szydełkiem.

 Powstały dwa panele, choć rozważałam zrobienie jednego w arbuzy a drugiego w czarne i białe pasy. Wszystko przez to, że brakło mi 30 czerwonych koralików. Uratowała mnie sandomierska pasmanteria, w której jest niewielki wybór koralików Toho.


 Portmonetkę dzierga się z siedmiu klinów, czasochłonne, ale proste. Ja szydełkowałam na nici Ariadna 20 szydełkiem 0,9.




 Zdjęcia tym razem pod choinką ;-)




 W środku wszyłam grafitowy atłas i koronkę dookoła bigla.



A to już cały dotychczasowy, arbuzowy zestaw.


Cieplutko pozdrawiam wszystkich :-)


6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wielkie WOW. Cudna, energetyczna, podziwiam, a cały komplet idealny. Czekamy na upalne lato :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatkało mnie! Jest po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw dla dziewczynki cudny :) ślicznie wyszedł :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń