niedziela, 20 stycznia 2019

Niebieska

Witajcie
Polubiłam bransoletki robione szydełkiem, upodobałam sobie maleńkie Toho 15/0, trochę to ekstremalne dzierganie jest, ale można się przyzwyczaić.


Bransoletka ta powstała według wzoru jaki znalazłam na Pintereście.



Wiele pomysłów na wypełniane sznurów szydełkowo-koralikowych widziałam, ja wypełniam je siatką jubilerską.

i mój powrót po wielu, wielu latach do szydełkowych serwetek, tę zrobiłam do koszyczka na Wielkanoc, bo przychodzi TEN dzień, a ja wiecznie poszukuję jakiejś ślicznej, wykrochmalonej, będzie jak znalazł.


Pozdrawiam serdecznie :-)


9 komentarzy:

  1. Piękne prace :)
    Czekasz, czekasz i się doczekasz ;) niech tylko wiosna przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstrymalnie ale za to efekt WOW ...piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bransoletka zachwyca nie tylko kolorem ,ale i ślicznym wzorem :)
    Tak samo mam z serwetką na Wielkanoc ..... szukam i żadnej nie ma !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bransoletka, nawet nie umiem sobie wyobrazić jak to się robi i ile na to potrzeba czasu. Ma przepiękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka rewelacja, podziwiam wytrwałość w pracy :) A serwetka po prostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bransoletka, śliczne delikatne kolory i wzorek. Podziwiam te bransoletki szudełkowo-koralikowe, a jeszcze z 15!Gratulacje:)
    Serwetka też zacnej urody :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace <3 Ja podziwiam zawsze Twoje perfekcyjne wykonie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. o masz! kolejna serwetka, cudo!
    no i te misterne koralików dzierganie...podziwiam!

    OdpowiedzUsuń