środa, 31 lipca 2019

Noriko Bag

Witajcie.
Lato ma ten urok, że bywa kapryśne. Zwyczajowo w upały umieram, a w deszcz mogę tańczyć.
Zafiksowałam się mocno na punkcie mojego ogródka, bo chcę troszkę porządków tam zrobić, nasadzić nowych roślin i przekopać te z niewłaściwych stanowisk na przyjaźniejsze im miejsca, a do tego przecinka krzewów, jestem podrapana jak po zabawie z dzikim kotem ;-). Sprawia mi to ogromną radość, fakt że wracam wieczorem ciągnąc za sobą ręce po ziemi, ale rano jest myśl co by tu dzisiaj wykopać :-).

A tym czasem prezentuję, Noriko Bag czyli torebeczkę uszytą ze starych jeansów córki, ale odłożyłam je ze względu na ten cudny haft. Wykrój znalazłam przez Pinterest.





I jeszcze troszkę ogródka :-)

Hortensja ogrodowa - pani ogródka

Rojniki które miały nie urosnąć

Mieczyki rozpoczęły grać koncert kolorów.

Serdecznie pozdrawiam :-)

12 komentarzy:

  1. Wcale nie jestem zdziwiona że zostawiłaś spodnie,a właściwie jakie spodnie przecież to fantastyczna torebka 😊.
    Ogródek masz piękny.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka a kwiaty bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest cudna! Skradła mi serce jak tylko ją zobaczyłam :). Ogródki wymagają sporo pracy, ale potem jak oko cieszą :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest rewelacja, no po prostu nie mogę się napatrzeć :-) Jest super. Co do ogrodu to Cię rozumiem, bo to wciągające jest. Jak się człowiek umęczy, to się odgraża, że koniec, już nie będę robić, ale jak urośnie, zakwitnie to same ręce i nogi do pracy się zabierają. Hortensja przepiękna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebka, dżinsy dostały drugie życie :) Ogródek masz piękny i kwitnący.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie spodni :) Torebka wygląda przecudnie. Masz mieczyki w pięknym kolorze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi sie takie torby ze starych dzinsow, mam nawet parę zostawioną na taką okazję no ale maszyna do szycia mnie nie lubi 😋dlatego pozostaje mi podglądać innych. Piękne masz hortensje moje słabo rosną.

    OdpowiedzUsuń