poniedziałek, 16 maja 2016

Wiosenne candy

Witajcie.
Dziś chcę obdarować Was prezentami :-). Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy.
Niedawno Fioletowa Żyrafa obchodziła swoje drugie urodziny na bloggerze i ma już blisko rok na Facebooku, a więc trzeba to jakoś uczcić :-). Czyli blogowo zwyczajowo candy!!!


Do wygrania jest wianek z banerka lub uszyję inny w wybranej przez zwycięzcę kolorystyce. W przypadku dużej liczby zgłoszeń przewiduję dodatkową nagrodę niespodziankę (na pewno uszytek).

Co trzeba zrobić?!
1.Napisać w komentarzu pod tym postem, że bierzecie udział... i to przede wszystkim :-), to wystarczy.
2. Miło mi będzie jeśli zaczniecie obserwować mój blog i polubicie facebookowy fanpage.
3. Miło mi również będzie jeśli wstawicie przygotowany baner candy na pasek boczny swojego bloga.

Zabawa trwa równocześnie na Facebooku co podwaja szanse wygranej.
Zgłoszenia do 12 czerwca do północy.
Nagrodę wysyłam na terenie Unii Europejskiej.






Życzę wszystkim miłej zabawy



21 komentarzy:

  1. ale ty małolata jesteś! ;=P
    jednakowoż gratuluję wytrwałości a weny nieustającej życzę...choć tej to ci akurat nie brakuje :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca piękności pokazywanych tutaj i FB. Z przyjemnością wezmę udział w tak przyjemnej rozdawajce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje kolejnej rocznicy :)
    Biorę udział ,a banerek porywam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! Chętnie rozweseliłabym się takim ślicznym wianuszkiem, zatem zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję rocznicy i staję grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje takiej fajnej rocznicy. Dałas radę. Zycze kolejnych latek blogowania i nadal twórczej weny . Pozdrawiam cieplutko i pokornie ustwiam się w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Honoratko, myliłaś mi się wciąż z kimś innym? Dlatego u Ciebie nie bywałam... A przecież kiedyś zawsze zaglądałam do Ciebie? Ale jak wciąż ,,ulepszałam" swojego bloga, to mi się gdzieś zawieruszyłaś...Gratuluję drugiej rocznicy blogowania;) U mnie 3 miesiące temu minęło 2 lata, więc jesteśmy rówieśnicami;) Niby nie biorę udziału w Candy, jeżeli to sporadycznie, ale dla Ciebie zrobię wyjątek i wezmę udział;)Bo nagroda bardzo kusząca;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Honoratko dziękuję za zaproszenie. Ostatnio podobnie do Gosi w Candy biorę udział sporadycznie, ale ten wianuszek jest uroczy , taki wiosenny więc tym razem zrobię wyjątek i ustawie się w ogonku po niego.
    Gratuluję 2 latek blogowania i życzę kolejnych równie udanych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką fanka takich wianków ale nigdy nie miałam okazji aby go nabyć. Dlatego tez chętnie wezmę udział w zabawie i liczę na szczęście (marzy mi się taki do pokoju córki )oraz gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja popróbuję szczęścia... Dziękuję za zaproszenie i wiele wiele pomysłó życzę, równie twórczych jak dotychczas... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie i gratuluję rocznicy. Sama niedawno podobną świętowałam :) Życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów i nieustającej weny ;)
    Z przyjemnością ustawię się w kolejce, bo wianuszek jest cudny, a banerek porywam do siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznosci w moich ulubionych kolorach :) oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę dalszych wspaniałych i twórczego tworzenia:)
    Zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pięknej rocznicy! Spodobał mi się wianuszek, kolorystyka i wykonanie :) Z chęcią stanę w kolejce, banerek już u mnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianek jest cudny. Chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział i gratulacje!
    Banerek wisi :)
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Banerek wstawiłam. z wielką chęcią wezmę udział, pozdrawiam i zapraszam
    http://mylovefrancesca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja dołączę do zabawy z wielką przyjemnością. Zabieram banerek i lecę dalej podziwiać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i do mnie się szczęście uśmiechnie - zgłaszam się do zabawy i zabieram banerek do siebie :) pozdrawiam ciepło :)
    Madzia http://moj-swiat-haftu.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze zdążę zatem dołączę chętnie do zabawy z życzeniami kolejnych wspaniałych chwil na tworzeniu, a wianek SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń