piątek, 14 czerwca 2019

Chusta Klementyna

Witajcie
Kolejna chusta, we wzorze której się zakochałam, to Klementyna. Wiosenny, lekko ażurowy wzór nie dał mi spokoju, aż nie spróbowałam.

Kolory wybrała moja koleżanka Diana, bo to chusta przygotowana dla niej i pasują jej idealnie.







 Chustę wykonałam z Kokonka 1000m, wymiary gotowej bez chwostów to 163cm x 70 cm. Schemat znajdziecie w kilku grupach szydełkowych, na pewno w grupie sklepu Kokonki, ale na tę chwilę nie ma go w plikach grupy, raczej szukajcie przez lupkę w komentarzach/zdjęciach.
Kokonek to: https://kokonki.pl/pl/p/KOKONEK-Kremjasny-rozlawendafiolek/1849?fbclid=IwAR1rpOJpCYRgx7alHBLT7SsS4Ksf25Y9Tr0kcrdU5Z2VKdVFjY5KTDbl57U
Mam jeszcze dwa moteczki czekają na swoją kolej, aby stać się Klementynkami :-)


Pozdrawiam :-)

7 komentarzy: