czwartek, 25 maja 2017

Gąsiennica

Witajcie

Jeszcze nigdy nie robiłam zabawek amigurumi, ale zawsze jest ten pierwszy raz.


Oj namęczyłam się przy tych kulkach, o czółkach to już nawet nie będę nic mówić ;-) Palce jeszcze bolą, ale jak na pierwsze w życiu takie dziergadełko to jest nawet nieźle. Wyszła nieco krzywa, na pewno nie jest idealna, ale dzieciaki ją dopadły i już polubiły :-).


Nie mam znacznych zasobów włóczkowych, więc dobór kolorów uwarunkowany jest tym co jest na stanie.
Wykonałam ją włóczką Alize bella, szydełko 1,5

Gąsienniczkę przygotowałam w ramach "Cyklicznego szydełka" na blogu DIY



Serdecznie pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. Och, urocza robaczyczka :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna gąsieniczka! Patrząc na efekt, w życiu bym nie powiedziała, że to dzieło powstało po pierwszym kontakcie z tą techniką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna i Suuuper sobie z nia poradzilas :))) Kochana Wszystkiego Najlepszego :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja Honoratko :) Przepiękna i kolorowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pluszak :** I taki kolorowy , podoba mi się )**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodka! Boska jest. Wyszła wspaniale. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany pluszaczek dla maluszków.Też taką zrobiłam,mimo że nie mam dzieci i sama się w niej zakochałam.Nikomu bym nie oddała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gąsienica jest rewelacyjna! taka fajna i kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesympatyczna gąsienica! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podoba Twoja gąsieniczka, jest przeurocza:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziachna jest twoja gąsieniczka. Też robiłam szydełkiem 1,5. Ciężko się dziergało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza jest i śliczna 🙂

    OdpowiedzUsuń