środa, 11 października 2017

Rustykalny wianek

Witajcie
Jesień rozgościła się na dobre, ale mimo deszczowej pogody, bardzo lubię ten czas. Choć nie zawsze jest kolorowo i niebo przykrywają ołowiane chmury, to właśnie w takie dni mam czas na tworzenie różności.
Dziś przychodzę z jesiennym wiankiem z darami natury zebranymi na spacerze wśród pól i zagajników.

Bazą jest kartonowe koło wycięte z pudełka po pizzy i zmięte gazety posklejane taśmą malarską, lubię upcyklingowe zabawy.

Cały wianek okręciłam skórkami z kolb kukurydzy...prostuję je prostownicą do włosów :-)


Udekorowałam go małymi dyniami zrobionymi z kolorowych ścinków bawełnianych tkanin.


A także mnóstwem kolorowych skarbów natury...
Są owocniki trzmieliny i głogu z nad stawu, dzikiej róży z pobliskich krzaków oraz łuski dzikiego chmielu. Trzcinę przyniosłam z dzikich zarośli znajdujących się niedaleko torów kolejowych. Jest też sorgo i ziarna grochu. Przypadkiem też znalazłam w książce zasuszone, ubiegłoroczne liście dzikiej gruszy, świetnie wkomponowały się w projekt.


A jako wisienka na torcie jest kokardka również zrobiona z kukurydzianych skórek...te kręciłam na lokówce :-))).

Uwielbiam tak tworzyć "z niczego" to ogromna frajda. Wianek wyszedł bardzo jesiennie i sielsko, podoba mi się.



Mój wianek posyłam do wyzwania na blogu Art - Piaskownica: STYLE - rustykalny



Cieplutko pozdrawiam wszystkich :-)



16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym wianku ;-) Jest niesamowity !!! Wykonanie i pomysłowość są perfekcyjne !!!Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten wianek, a dynie urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspanialy wianek! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu nie mogę się na niego napatrzeć. A jak teraz na spokojnie poczytałam, że z kolb kukurydzy itd, to już nisko chylę czoło. Wianek jest przepiękny, cudowny, idealnie skomponowany i perfekcyjnie wykonany. Jesteś mistrzynią :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Honoratko piękny wianuszek :) bardzo mi się podobają te małe dynie - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda! Super pomysł z wykorzystaniem naturalnych elementów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny ten wianek :) poczynając od małych dyniek z materiału, aż po dary natury. Pieknie skomponowany, wszystko tak ładnie do siebie pasuje. i dziękuję za uśmiech - wizja prostowania "skórek" kukurydzy na prostownicy i zwijania na lokówce - bezcenna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek jest cudowny, a to z czego powstał, to po prostu mistrzostwo. I pomyśleć, że często czegoś nie robimy, bo wydaje się nam, że bez gotowych elementów np. obręczy, to się nie da! Chyba wezmę z Ciebie przykład! pozdrawiam
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudnie jesienny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianek mnie zachwycił, zrobiłaś go naturalnie,z tego co mogło być wyrzucone. Masz super pomysły.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wianek :) Jeszcze bardziej podziwiam fakt, że został zrobiony "z niczego". Świetny pomysł ze skórkami po kukurydzy, w pierwszej chwili wydawało mi się, że to jakaś gotowa baza ;)

    OdpowiedzUsuń