środa, 21 czerwca 2017

Marcheweczki

Witajcie
W miniony poniedziałek wraz z dziećmi wybrałam się do warszawskiego zoo, droga dość długa, zatem oczywiście i szydełko zabrałam w podróż. Marcheweczki dzierga się bardzo szybko, początek jest jedynie uciążliwy ;-).


Wykonałam je z włóczki Alize Bella szydełkiem 1,5





Marcheweczki przygotowałam  na zajęcia "Cyklicznego szydełka" na blogu DIY - zrób to sam


Dziś najdłuższy dzień w roku i swoje święto obchodzą zwierzęta o najdłuższej szyi ;-)


No i oczywiście jeszcze szczęśliwa ja, bo jak są żyrafy to nie można się nie ucieszyć :-)


Pozdrawiam wszystkich cieplutko

17 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie wiem, że jest Dzień Żyrafy :-). Wszystkiego najlepszego :-)
    Marcheweczki wyglądają apetycznie, takie do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszły marcheweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marchewki sliczne i pieknie dzień spedzony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie marcheweczki! żyrafki też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne marcheweczki wyhodowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te marcheweczki! Przypomniało mi się, że kiedyś podobne robiłam z filcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne marcheweczki :) W soczystych i apetycznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie te marchewki 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER! Cudowne marchewki i miło widzieć Cię uśmiechniętą.
    Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka.
    Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza wycieczka i urocze marcheweczki :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne marcheweczki! A zoo uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam gapić się na żyrafy :) smakowite marcheweczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Zyrafo...O przepraszam Honoratko, hi, hi.....Twoje marchewki sa cudne....Pasuja do moich z ogrodka.....
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam pojęcia o istnieniu dnia żyrafy :)
    Marcheweczki wyjątkowo wdzięczne - szkoda, że nie dla tych prawdziwych żyraf ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne marchewki :)))) Suuper wycieczke mieliscie :))) Milo Cie widziec Kochana :))) Buuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń