środa, 20 czerwca 2018

Pierwsze mixmedia

Witajcie
Ja dotąd nigdy nie wzięłam się za solidne "pociapanie" i upiększenie rzeczy zbędnej. Owszem zdarzyło się coś zmalować i takie tam, ale mix media nie przecięły mojej ścieżki twórczej.


Tak właściwie to jest to puszka po kawie Ince, z tym, że nieco ścięta, oklejona gazą, pomalowana na czarno, a później udekorowana wszystkim co w domu znalazłam ;-)
Jest pasta strukturalna i masa samoutwardzalna no i lusterka bo to one musiały się tu znaleźć.


A co by pozostać w tonacji kolorystycznej to jeszcze broszka, robiłam już taką, ale tamta jest moja i tylko moja. Tę przygotowałam dla mojej koleżanki Ani :-)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

6 komentarzy:

  1. Ale świetnie Ci te media wyszły . Brawo za pomysł z zamkiem na rancie, muszę koniecznie zapamiętać. Broszka marzenie jest cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace!
    Piękna kompozycja!
    Brzeg pojemnika na kredki-zamkiem uwieńczony super koncepcja!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniała praca :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko czego się dotkniesz wychodzi piękne. Tak jest i z tą puszką, rewelacja, a pomysł z zamkiem rzeczywiście super :-) Podziwiam równie piękny medalion :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoją twórczość, kreatywność i talent :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialnie wyglada ta puszka !!! Bo broszka to wiadomo ze cudo :)

    OdpowiedzUsuń