środa, 22 listopada 2017

Koralikowe ozdoby

Witajcie
Dziś świątecznie, bo bardzo spodobały mi się ozdoby choinkowe z koralików


Pierwszy raz zmierzyłam się z techniką szydełkowania z koralików, nigdy wcześniej nie dziergałam ukośników czy tak popularnych sznurów szydełkowo-koralikowych.
Kurs na bombkę przygotowała Fatamorgana - Natalia Slipchenko, a znajdziecie go na blogu sklepu Pasart. Dumna jestem, że w końcu zrobiłam taką, że mnie nie pokonała, bo kilka razy prułam i robiłam od nowa. Nie było łatwo i mam ochotę zrobić jeszcze jedną, tylko braki w koralikach mam.


Ornament zrobiłam na podstawie zdjęcia, to kilkanaście godzin szycia.


 Gwiazdka przygotowana jest z większych koralików toho w rozmiarze 8, schematów na nie jest całkiem sporo, możecie szukać na bogu Pasart, choć moja różni się nieco od tej z pasartowego kursu.


Już nie mogę doczekać się choinki w domu ;-)

 


Pozdrawiam serdecznie :-)

15 komentarzy:

  1. bardzo oryginalne ozdoby! jestem pewna, że koraliki będą pięknie lśniły w blasku choinkowych światełek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Misterne, pracochłonne ale ozdoby są cudowne. Będą zachwycały na zielonym drzewku

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace, ale najbardziej jestem pod wrażeniem bombki z ukośnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała :) Jesteś bardzo utalentowana Honoratko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieeesz ja jestem peeelna podziwu !!! Nieeesamowita Zdolna do tego Kochana Jestes !!! :)))) Cuuudowne ozdoby :))) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są cudowne :) Choinka będzie godnie przystrojona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ozdoby koralikowe są cudne, a Twoje wykonanie jest perfekcyjne. W tym zestawieniu zdecydowanie wygrywa koralikowa bombka, jest niesamowita. Świetne prace, podziwiam szczerze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędne :) Po prostu obłędne. Powiększyłam sobie zdjęcia, żeby nacieszyć nimi wzrok. Po prostu dech zapierają - a ta perfekcyjna śniezynka...
    Mam nadzieję, ze przetrwają lata i będą miłą rodzinna pamiątką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O rajuśku niesamowite i piekne !!!

    OdpowiedzUsuń