wtorek, 12 grudnia 2017

Bombka

Witajcie
Te szydełkowo koralikowe bombki mnie wprost pochłonęły. Pracochłonne są bardzo, ale radość patrząc na gotową ogromna.


Schemat na tę bombkę pochodzi z najnowszego, grudniowego numeru magazynu Beading Polska nr 6/2017 przygotowany został przez Aleksandrę Lysenko.


Kuleczka jest malutka, ma około 4,5 cm średnicy, wykonałam ją na szydełku z koralików TOHO w rozmiarze 11.

Najwięcej uwagi pochłania nabranie sekwencji koralików, zajmuje to 1,5 do 2 godzin, samo szydełkowanie to kolejnych kilka godzin i trzeba liczyć, bardzo uważnie bo wystarczy pomylić koralik i wzór się nie zgra.


Obecnie pracuję nad większą bombką, ta ma 66 koralików w obwodzie, a wzięłam się za taką z 84 koralikami. Najgorsze to chyba ciągłe przesuwanie koralików na kordonku ;-)


Koralikową bombkę posyłam do wyzwania na blogu Art- Piaskownica "Kolory + brokat


Pozdrawiam serdecznie :-)

17 komentarzy:

  1. Wow, ta bombka jest niesamowita! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko! Magia normalnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! widać, że czasochłonna, ale efekt WOW!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowa bombka :) Podziwiam za te maleńkie koraliki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszła w tych odcieniach niebieskości i szarości. Zawsze podziwiam tak misterne i perfekcyjnie dopracowane projekty :-)))Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudna!!! Czego to ludziska nie wymyśla...nabyto bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna!
    podziwiam zaparcia bo ja chyba bym spasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna! W tej technice podziwiam za cierpliwość i precyzję. Cudeńko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita i zachwycająca, gratuluje talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, podziwiam taka misterną robotę, przecudna bombka, zachwyca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow! Prześliczna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna bombka :) Podziwiam, ja bym pewnie się pomyliła albo przy nawlekaniu albo wykonywaniu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń