poniedziałek, 11 grudnia 2017

Komin

Witajcie
Jakaś dotkliwą karę powinnam sobie wymyślić, np ban na zakupy przydasi :-D
Jeju znowu na ostatnią chwilkę coś szyję. Jest komin w bajkowe jednorożce.


Dzianinę popularnie zwaną dresówką pętelką, połączyłam z dzianiną minki.


Szycie jest szybkie i nieskomplikowane, zostaje tylko zaszyć ręcznie otwór który został po przewleczeniu na prawą stronę.



Komin posyłam do zabawy " Szyję sobie" u Reni. Na ostatnią z ostatnich chwil ;-)
Ostatnio utonęłam w koralikach, dokładniej w koralikowych bombkach.
Przygotowuję też syna do pobytu w szpitalu, to już w piątek. Denerwuję się tym bardzo.
Pozdrawiam cieplutko.


8 komentarzy:

  1. Świetny jest :) Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin cudny. Zdrowia i powodzenia dla Syna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komin, fajna dresówka :) Zdrówka dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komin :) Dużo zdrowia dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin wyszedł świetnie i na pewno będzie milusio ogrzewał w zimne dni.
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę synkowi a Tobie spokoju, bo wiem, że my mamy bardziej to przeżywamy niż nasze pociechy.
    Trzymam kciuki za powodzenie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te jednorożce. Prosty i wyglada na ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to połączenie materiałów. Komin jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń