wtorek, 26 grudnia 2017

Kolorowo

Witajcie
Coś te święta kolejny raz nie są białe i puszyste, ale przecież to co tylko mięliśmy zmianę pór roku i przesilenie, liczę, że z nowym rokiem zrobi się śnieżnie biało :-).

Za oknem iście późnojesienna szaruga, smętnie jest, wieczory są bardziej kolorowe przez migoczące światełka zawieszone na drzewkach i domach. A ja lubię jak jest kolorowo!!!


 Wyszydełkowałam kolejną bombkę ukośnikiem. Na 66 koralików w obwodzie. To bombka nazwania witrażową.


Schemat na tę kuleczkę przygotowała Anastasia Smolnikova. Wprawdzie zawiera on kilka błędów, ale przy nawet tak niewielkiej wprawie jak moja, można już je wychwycić i nabrać właściwy kolor koralików.


Moją kolorową bombkę posyłam na wyzwanie na blogu DIY -zrób to sam "Świąteczne bombkowanie"
 


Pozdrawiam serdecznie :-)


6 komentarzy:

  1. Piękna;) nic dodać nic ująć;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna. I nazwa idealna.
    Dobrego Nowego Roku - niech przyniesie jak najwięcej inspiracji i czasu na ich realizację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Honoratko, zachwycasz po raz kolejny, tęczowe kolory bardzo przyciągają wzrok, wzór zupełnie jak w kalejdoskopie - świetny i bardzo oryginalny. Dziękuję za udział w bombkowym wyzwaniu, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń