wtorek, 6 marca 2018

Mandala

Witajcie
Czy wszyscy w pełnym zdrowiu przetrwali ostatnie mroźne dni? Lubię mróz, lubię zimę, a moją wymarzoną pracą jest praca za kołem podbiegunowym w fabryce zabawek u Św Mikołaja :-))

Na trwający w Szufladzie konkurs "Otwórz Szufladę" jako inspirację przygotowałam kulę temari. Japonki haftują je przez cały rok i we wszystkich kolorach. Bardzo bym chciała pojechać do tego niezwykłego kraju.



W ramach wymianki jaką miałyśmy w Szufladzie przygotowałam dla Beatki taką chustę. W wakacje pokazywałam Wam już taką tak jest prawie identyczna i z tej samej włóczki.




Dodam tylko, że jestem koszmarnie niewyspana od kilku dni, więc chyba przytulę się do podusi nieco wcześniej, może nawet za chwilę ;-)
Cieplutko Was pozdrawiam :-*

6 komentarzy:

  1. Piękna kula temari :) życzę, aby Twoje marzenie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super są te kule :) i chusta piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace są cudowne :) Piękne przejścia kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie wykonana kula! Wszystko równiutko i idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Podziwiam te kule!!! A chusta tez cudowna :) chylę czoła !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kula bajeczna! Chusta prześliczna,piękny zestaw kolorystyczny!
    Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń