czwartek, 22 marca 2018

Tissage danese

Witajcie
Przychodzę do Was z kilkoma pracami wykonanymi duńską techniką tkania koralikami - tissage danese.
Bardzo szybko robi się takie robótki koralikowe, gdzieś w głowie sobie układam, że zrobię taką dużą serwetkę przynajmniej 40 cm średnicy. Tę którą tu widzicie ma około 9 cm średnicy, czyli jest idealna jako podkładka pod kubek.





Podoba mi się ta technika bardzo, ma w sobie taki urok i jest dość łatwa. Wzory na prace jakie tu widzicie, są dostępne na Pintereście, a kurs na tę serwetkę jest opublikowany na blogu DIY- zrób to sam, gdzie od niedawna projektuję i prowadzę cykl o koralikowaniu.



Pozdrawiam wszystkich cieplutko :-)

8 komentarzy:

  1. piękne! zwłaszcza serwetka i żonkil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta serwetka , mam na nią ochotę ,ale czy czas pozwoli się zobaczy Dla mnie to całkowita nowość. Mam wątpliwości co do nici więc muszę trochę poczytać jakie to maja być te nic do koralików .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nici muszą być przede wszystkim mocne i dość cienkie, nylonowa one G i temu podobne, albo plecionka wędkarska ;-)

      Usuń
  3. Widziałam już tutorial i bardzo bym chciała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow! Piękne :) Jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, taka "serwetka" z koralików. Cudo wyplotłaś. Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita :)) Cudenko malenkie Wiosenne :)) Baardzo mi sie podoba :))Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń