czwartek, 14 września 2017

Frywolitka

Witajcie
Wtorkowy, bardzo deszczowy dzień sprawił, że mam troszkę czasu na przyjemności :-). W ubiegłym tygodniu wzięłam się za porządki w ogródku i popołudnia spędzam właśnie tam.
Posupelkowałam na czółenku. Znalazłam na youtube filmiki Ariadny, które w bardzo przystępny sposób uczą frywolitki na czółenku, wręcz nie da się nie zrozumieć.

Fioletowa to dzisiejsza praca i tym samym chwilowo ostatnia :-)



Zakładka zrobiona jest z grubszego kordonka, na takim łatwiej się uczyć. Póki co jest to mój największy frywolitkowy projekt.




Jako wprawki zrobiłam wcześniej kilka drobnych motywów, a śnieżynka prawie nie została ciśnięta w kąt, bo co chwila się myliłam i prułam ją. Ja naprawdę jestem skrajnie cierpliwa i skrajnie uparta :-D


Czy pokochałam frywolitkę, tak. Czółenko już zaczyna mi płynie chodzić w ręce, coraz szybciej mi się pracuje, a to przyjemne i zachęca. 


Frywolitkę posyłam do zabawy u Justynki.

A wszystkich cieplutko pozdrawiam :-)



13 komentarzy:

  1. Honoratko przepiękne są te Twoje prace i zakładka cudna!!! Taką samą śnieżynkę robiłam wczoraj;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka urocza :)
    Widzę ,że nauka nie idzie w las ! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna frywolitka u Ciebie zagościła:)trzymam kciuki za więcej, a że wciąga to na pewno, wiem po sobie :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudownych prac! Również kocham frywolitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiłam, że dasz radę? I to w jakim stylu. Ta pierwsza fioletowa, to oczywiście jak "Fioletowa Żyrafa" Frywolitki cudne, pierwsze i od razu takie udane. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Cieszę się, że spróbowałaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pozostało mi nic innego jak podpisać sie pod komentarzem Justynki- piękne wszystko:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwieeelbiam ta technike wykonania !!! :)) Cuuudowne prace , suuper sobie poradzilas Kochana :))) Ja chcialabym dla Emilie do komunii wianuszek ta technika wykonac. Mam trzy lata ,ciekawe czy sie naucze do tego czasu :)) Buuuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ciekawe co będziemy podziwiać za miesiąc jak ty się tak szybko uczysz:))
    Powodzenia w supłaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace. Świątecznie się zrobiło :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podoba"skrajnie cierpliwa i skrajnie uparta". Jak widać - te dwie cechy wystarczą, żeby osiągnąć tak wspanialy efekt :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym frywolitkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutka zakładka Koronka frywolitkowa jest piękną techniką .
    Świetnie Ci idzie a pierwsze zadanie wykonane i tak trzymać . Oby podołać wszystkim zadaniom, mam też taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń