sobota, 2 września 2017

Trójkąciki

Witajcie
Mam mnóstwo różnokształtnych koraliczków, ależ to radość pracować z nimi, tym razem zabrałam się za koraliki Triangle, te które tu widzicie to kolor Iris Blue.




Tutorialu na dokładnie ten wzór nie ma, ja do takowego nie dotarłam. Początek to podstawa beadingowa wykorzystywana przy wielu innych pracach, np kulkach koralikowych, ja posiłkowałam się tutorialem Qrkoko.


I polecam doszywanie koralik po koraliku, najpierw jedna warstwa trianglesów i dopiero druga, one lepiej, równiej się układają.



Góra zrobiona jest z hematytowych Super Duo.



Bardzo podobają mi się te kolczyki, w planie wykonanie takich samych choć w innym kolorze.



Kolczyki zgłaszam do Wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na blogu DIY - zrób to sam

Pozdrawiam :-)



6 komentarzy:

  1. No i proszę! kolejne cudo! Jesteś niesamowita. Super te twoje koralikowe kolczyki,. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  2. Honorato, urzekły mnie te kolczyki :D czy możesz zdradzić gdzie można znaleźć namiary na tutorial lub schemat :) chętnie bym takie dla siebie zrobiła :) powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma (chyba) tutorialu na ten wzór, w opisie uzupełniłam gdzie można znaleźć wzór na podstawę i oplot trianglesami, a dalej z super duo jest już prosto, na pewno sobie poradzisz.

      Usuń
    2. Dziękuje - teraz już chyba dam radę :) - gratuluje nagrody na DIY

      Usuń