niedziela, 3 września 2017

Ważki

Dzień dobry :-)
Gdy tylko zobaczyłam te koraliki, to od razu wiedziałam, że to będą skrzydełka ważki. Oj długo leżały i czekały na chęci.
Do wykonania zaległych pomysłów motywują mnie zwykle różnie zabawy, a że popłynęłam już w koralikową otchłań :-D to najwyższy czas na takie kolczyki. Inka przygotowała świetny kursik na ważkową przypinkę z wykorzystaniem zamków, jednak ja najbardziej chciałam skupić się na koralikach drobnych, zatem oto moja interpretacja tematu ;-)


Zanim coś zaczęło wychodzić to metodą prób i błędów nawlekałam koralki o różnej wielkości, aż za którymś podejściem uznałam, że efekt jest zadowalający :-)







Ważkowe kolczyki posyłam do wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na blogu DIY - zrób to sam


 Buziaczki :-)

2 komentarze:

  1. Piękne kolczyki. Czy ja już mówiłam, że uwielbiam ważki i motyle?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kolczyki, bardzo zgrabnie wyglądają na uchu:-)

    OdpowiedzUsuń