sobota, 19 sierpnia 2017

Wisior z chwostem

Witajcie
Uwielbiam wisiorki, długie i niezbyt okazałe, tak więc wykonałam kolejny.



Zawieszkę stanowi koralikowa kostka z zamkniętym wewnątrz brokatowym koralikiem i chwost z kordonka pomiędzy którymi jest hematytowy koralik.


Kostkę robi się przez połączenie ze sobą koralików w czterech wielkościach.






Oczywiście wisior posyłam do Wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na blogu DIY - zrób to sam


A to wszystkie moje prace jakie przygotowałam w tym tygodniu, nieskromnie powiem, że patrzę na nie z dumą :-). To kilkadziesiąt godzin pracy.


Ale wiecie co ;-) to nie wszystko co zrobiłam w tym tygodniu. Febry dostawałam przy robieniu zdjęć, szczególnie tej fioletowej bransoletki i kolczyków. Chyba z trzy podejścia do tych zdjęć robiłam i wychodziły marne, ale to też wina mojego aparatu :-( .

W fotografii produktowej, ważna jest możliwość wypalenia tła, a do tego celu najlepszy jest namiot bezcieniowy.
Zwykły karton i biały policotton, do tego nożyk, trochę taśmy i dwie pałeczki kleju na gorąco zamieniłam na mój fotograficzny niezbędnik :-) ...i życie staje się prostsze.



Serdecznie pozdrawiam wszystkich


10 komentarzy:

  1. Wisior piękny, bardzo efektowny.
    A ten namiot do zdjęć - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnej urody wisior wyplotlaś, jest super. A ilość prac tylko z jednego tygodnia bardzo pokaźna, cóż chyba nie nadążam oglądać :-) A namiot rewelacja. Z tego co zauważyłam to są kolory, które zdecydowanie nie chcą ze mną współpracować, np czerwień - jak dla mnie porażka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super prace. wszystkie! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wisior, bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior - coś pięknego :) Ale się rozpędziłaś z tymi koralikami , idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wisior;) Z resztą trzeba przyznać, że wszystkie Twoje prace robią wrażenie;) Pozdarawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik - wygląda jak ze sklepu ^^!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń