poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Zielonym u góry ;-)

Witajcie
Przeczytałam właśnie, że mamy długi weekend...te długie weekendy to takie przebiegłe są, niby jest, a wcale go nie ma ;-).
Skoro świt pobiegłam z dzieciakami do szczepienia. Stare konie to są już i prawdę mówiąc gdybym miała teraz malutkie dziecko to bała bym się je szczepić. Zaczęto w końcu coraz głośniej mówić o powikłaniach poszczepiennych i po przeczytaniu tego, aż włosy się jeżą. Np doustna szczepionka na Polio podawana polskim dzieciom okazała się szkodliwa i co...stwierdzono, że polskie zapasy należy wykorzystać. Nawet nie próbuję tego zrozumieć...bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Nie zaszczepisz dziecka to sanepid będzie Cię dręczył, zaszczepisz to bój się czy nie będzie po tym sparaliżowane.

Wczorajszy dzień przyniósł chód i deszcz, bardzo przyjemnie było pobawić się koralikami i powstały takie oto kolczyki. Koraliki rose petal kupiłam chyba jeszcze w maju i się doczekały ;-)
Kursik znajdziecie na Royal Stone, aczkolwiek ja zrobiłam je nieco inaczej posiłkując się tym tutorialem.






Oczywiście, posyłam je na blog DIY - zrób to sam do Wakacyjnej zabawy biżuteryjnej. I ogromnie Wam dziewczyny dziękuję za tę zabawę, bo w końcu te wszystkie koraliki zakupione w ciągu ostatnich trzech miesięcy, już pod konkretny pomysł wykorzystam. Prawdopodobnie leżałyby w koszyczku i czekały, a tak mam motywację twórczą. W rozleniwiające wakacje potrzebne jest mi to.



Serdecznie pozdrawiam 



10 komentarzy:

  1. Super wyszły;) na lato jak znalazł;p;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a co do szczepień...masz rację, strach sie bać!
      cieszę się, że te dylematy mam juz za sobą...ale młodym mamom nie zazdraszczam dzisiaj podejmowania tych decyzji...

      Usuń
  3. Honoratko wybrałaś piękny kolor koralików :) i życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie są! Piękny kolorek tych koralików. Cieszę się bardzo że Ci się spodobała nasza zabawa i tak aktywnie bierzesz w niej udział. Może będzie okazja na kolejne koralikowe zakupy? ;)
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite i oryginalne kolczyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ten zielony taki energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe te zielone koraliki - trochę przypominają listek koniczynki - kolejna śliczna praca - cieszymy się ogromnie że czujesz się zmotywowana naszym wyzwaniem - super :-) Dziękuję i życzę powodzenia :-) Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń