czwartek, 10 sierpnia 2017

Ananaski

Witajcie
Jest deszcz, w końcu wytchnienie od upałów :-).
Kilka dni temu w końcu zrobiłam kolczyki ananaski. Nie miałam długich koralików - rureczek i utknęłam z tym pomysłem w miejscu, aż przyszła zamówiona w Royal Stone paczuszka.

 
W środku moich ananasków są kauczukowe koraliki przez co stają się bardziej okrągłe. Zrobienie ich do skomplikowanych nie należy, ścianki to splot herringbone, a spód robi się tak jak na zdjęciach.


i dodając po dwa koraliki tworzą nam się ścianki.





Ananaski to bardzo fajna letnia biżuteria. Oczywiście wysyłam je na blog DIY - zrób to sam, bo trwa tam bardzo fajna zabawa we wspólne tworzenie biżuterii :-)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)




15 komentarzy:

  1. Jakie słodziutkie kolczyki. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze słodziaki. Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kolczyki :) ananaski jak prawdziwe. I pięknie się prezentują na uchu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filigranowe kolczyki z charakterkiem, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, egzotyczne i pięknie wykonane kolczyki - bardzo mi się podobają :-) Dziękuję za udział w naszej biżuteryjnej zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia. Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Doskonałe na lato;) Bardzo apetycznie wyglądają;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa takie słodziaśne- na lato po prostu wymarzone1 Brawo za pomysł i wykonanie! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany jakie urocze! Wyglądają na mega skomplikowane do zrobienia, ale serio warto, bo prezentują się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie super! Znów żałuję, że nie potrafię takictakich stworzyć 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem! Świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne są! Przepięknie sięprezentują!
    Dziękuje za udział w zabawie DIY Zrób/Załóż/Zachwycaj. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  12. zasadniczo uwielbiam... ale tych raczej nie da się "ugryźć" no i szkoda by było! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówisz, że nie są skomplikowane a dla mnie to małe cuda. :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń