wtorek, 29 sierpnia 2017

Broszka

Witajcie
Mam całe mnóstwo nowych koraliczków i tyyyyle nowych pomysłów do zrealizowania.
Tym razem powstała broszka w kolorystyce niebieskości i granatów. Po raz pierwszy użyłam koralików Tulip i dały całkiem ciekawy efekt. Granatowy podobno ma być bardzo modny w kolejnym sezonie, zobaczymy ile w tym prawdy :-).



Broszka wykonana jest techniką haftu koralikowego, ja zawsze haftuje na filcu technicznym, bardzo dobrze się tu sprawdza.



Nadmiar filcu odcięłam przy samym brzegu, docięłam zamszowy owal na spód i podszyłam drobniutkimi koralikami



Dołączyłam koraliki fire polish i tulip dookoła, tulipki jeszcze dodatkowo zblokowałam, wstawiając między nie maleńkie hematyty.



Moją broszkę posyłam do Wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na blogu DIY - zrób to sam



Pozdrawiam serdecznie :-)

9 komentarzy:

  1. fantastyczna! raczkuję dopiero w kwestii obszywania koralikami kamieni, tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle urocza! Przepiękna kolorystyka i wykonanie. Z pewnością będzie hitem tego sezonu! Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna :D Ale ile pracy takie cudeńko wymaga, więc tym bardziej doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna;) Bardzo podoba mi się ta oprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna broszka, świetnie wszystko współgra :) świetna robota - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki cudowne dobrałaś a wykonanie mistrzowskie - podziwiam Twoje zwinne palce i anielską cierpliwość - Brawo! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu DIY - Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca! Kaboszon jest cudny i fantastycznie oprawiony:-)

    OdpowiedzUsuń