sobota, 12 sierpnia 2017

Gwiazda - rozgwiazda

Witajcie
Jak zapewne zauważyliście koraliki mnie pochłonęły, bawię się nimi od trzech miesięcy i wciągnęły mnie ogromnie. Można tak wiele z nich stworzyć, kształty, formy, w zasadzie to ogranicza tylko fantazja i zasobność portfela ;-).

Dziś przygotowałam gwiazdkę 3D, czyli zawieszkę rozgwiazdę.


Do wykonania jej użyłam koralików toho w rozmiarze 11 i 15, niebieskie koraliki to Inside color lustr crystal capri blue lined, nieco się mienią. Zdjęcia w sztucznym świetle zmieniają trochę ich barwę.

 Wzór całkiem prosty.


 Ostatnim etapem było zszycie obu części, no i tutaj prawie koraliki mnie pokonały. Łączy się je na zasadzie sznurowania butów, naprzemiennie dwiema igłami, plątało mi się to, nitki gdzieś uciekały, cierpliwość moja została wystawiona na próbę.





Gwiazdę - rozgwiazdę posyłam na Wakacyjną zabawę biżuteryjną na blogu DIY - zrób to sam 


Pozdrawiam serdecznie 


9 komentarzy:

  1. Wow, może i cięzko się je wykańczało, ale opłaciło się bo efekt niesamowity. Kochana Twoja rozgwiazda zachwyca. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie potrafiłam zabrać się za koraliki, nie wiem czy starczyłoby mi cierpliwości. :D
    Urocza praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna rozgwiada, a Twoja cierpliwość została nagrodzona. Cudna praca powstała. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozgwiazda jest piękna :*
    Ja łączę je jedną nicią. Na jednej części rozgwiazdy robię jedno okrążenie więcej albo mniej :P już nie pamiętam. Wtedy łatwiej się je zszywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz z tymi koralikami:D Wzór prosty? Chyba żartujesz^^ Ten wisior jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń