środa, 16 sierpnia 2017

Rivolki

Witajcie
Jakieś dwa miesiące temu z moją córcią wymyśliłyśmy, że zrobimy sobie kolczyki z takimi samymi kryształkami rivoli, wybrałyśmy sobie opalizujące, fioletowe kryształki Swarovski, dla mnie 12 mm dla Ameli 10 mm. Amelka zrobiła sobie fajne, delikatne kolczyki, a moje czekały i czekały...do wczoraj.
Niebawem zaproszę Was na blog mojej córki, bo już zbiera swoje prace i powolutku zaczyna publikować :-).





Rivoli 12 mm czyli zaczynamy od 32 koralików toho rozmiar 15 i dalej już prosty peyot




Wymyśliłam sobie takie skromne pikotki.






Kolczyki biorą udział w Wakacyjnej zabawie biżuteryjnej na blogu DIY - zrób to sam


Pozdrawiam serdecznie :-)


9 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki , a córka niech pokazuje swoje prace jak ja :***

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie !! Ja nie mogę oglądać takich CUDOWNOŚCI na Twoim blogu !!
    Musze wybrać się kiedyś na naukę koralikowania :)
    Kolczyki są prześliczne i noś je z dumą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, w moim ulubionym kolorze! piękne! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolczyki, już same w sobie muszą byc ozdobą. POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, że córka dzieli z Tobą pasję. :)
    Kolczyki wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki;)Musicie razem wyglądać zachwycająco;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne - bardzo eleganckie, szkoda że nie pokazałaś jak wyglądają założone na uchu - taka fotografia jest wymogiem w naszej zabawie.
    Może szybciutko uzupełnisz wpis o tą jedną fotkę. Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytowałam i dodawała zdjęcia w poście widocznie omyłkowo skasowałam to jedno, uzupełnię :-)

      Usuń
    2. Świetnie Honoratko - bardzo dziękuję - to zdjęcie jest potwierdzeniem, jak pięknie prezentują się Twoje kolczyki założone na uszy - wspaniale wyglądają. Dziękuję ślicznie za wszystkie piękne prace zgłoszone do naszej zabawy i życzę powodzenia. Inka.

      Usuń